close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח?

מערכת שורשיא סיוון, תשעז05/06/2017

אז מה עושים אם נתקעים בחוץ בלי מפתח?

תגיות:
צילום: shutterstock
הסטטיסטיקה מספרת על כעשרת אלפים איש המחפשים בכל יום שירותי פורץ מנעולים בישראל, מסיבות שונות. פורץ מנעולים איכותי מגיע בתוך זמן קצר ומסייע בכל מקרה של צורך להתמודד עם מנעול שאי אפשר לפתוח אותו - ברכב או בבית, אם בשל קושי בתפעול המנעול או מפני שאין לכם מפתח. פורץ מנעולים איכותי הוא אדם בעל תעודת מקצוע ותעודת יושר מטעם המשטרה, אשר יסייע לכם ברגעים מבלבלים ואולי אף מפחידים - להיכנס הביתה במהרה. כל הטיפים על בחירת פורץ מנעולים איכותי, ואפילו חדשה מפתיעה על קיוסק פיתוח מפתחות ברגע - במאמר שלפניכם.

פורץ מנעולים - בכל רגע, בכל שעה.

שירותי פריצת מנעולים הינם שירותים הניתנים בדרך כלל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. שירותי פריצת מנעולים ניתנים על ידי איש מקצוע שהוסמך לכך והוא חייב להציג תעודת יושר מהמשטרה המעידה על כך שאין לו עבר פלילי ושאת הידע שהוא משיג על המנעול שלכם - הוא ישמור לעצמו.
פורץ מנעולים מקצועי יגיע אליכם בתוך עד שלושים דקות (לכן מומלץ להזעיק פורץ מנעולים ע"פ שיוך ג"ג, לדוגמא – אם אתם גרים בתל אביב הזעיקו פורץ מנעולים מתל אביב) ויסייע בתפעול מנעולים מסוגים שונים, ביניהם מנעולי רב בריח, מנעולים לרכב, מנעוליי דלת לבית, כולל מנעולים שחל בהם קלקול (למשל, אם נתקע חפץ כלשהוא בחור המנעול עד כדי חוסר יכולת לתפעל את המנעול באמצעות המפתח) ומנעולים שהמפתח אליהם אבד.

איך בוחרים פורץ מנעולים איכותי?
כמו בכל תחום עיסוק אחר, גם בתחום המנעולנות תגלו שפע של בעלי מקצוע המספקים שירותים שונים באיכויות ורמות אמינות שונות. גם אם אתם תקועים מחוץ לבית או לרכב ואתם ממהרים למצוא פורץ מנעולים שיסייע לכם להיכנס הביתה - אנחנו ממליצים בחום לבחור פורץ מנעולים איכותי, מקצועי וזמין, שיטפל בבעיה שלכם לא רק במהירות אלא גם בצורה איכותית ובמחיר תחרותי. מומלץ לחפש אחר המלצות לפורץ מנעולים אצל שכנים או מכרים שגרים באזורכם, או לחפש שירותי פריצת מנעולים באתרי אינטרנט בהם בעלי המקצוע מדורגים על ידי הלקוחות. בנוסף, כאמור, חשוב לבחון את תעודות המקצוע והיושר של פורץ המנעולים הנבחר על מנת לוודא כי מדובר באיש מקצוע ישר דרך ואמין.

שכפול מפתחות בשלושים שניות

לאחר שהבעיה שלכם נפתרה, המנעול הוחלף או תוקן ואתם יכולים לפתחו, אנחנו ממליצים לפעול להקטנת הסיכוי שבעיה כזו תישנה בעתיד. דרך אחת למנוע הישנות של אבדן מפתחות היא שכפול של מפתחות ושמירתם במיקומים בטוחים ואסטרטגיים (כמו למשל אצל שכן או שכנה). מעניין לציין, כי בניו יורק ובשיקגו הושק לאחרונה "קיוסק שכפול מפתחות" - ביתן המופעל באופן אוטומטי ולא מאוייש, בו ניתן לשכפל מפתחות מסוגים שונים בתוך 30 שניות או פחות, כולל הכנת סקיצה למדפסת תלת מימד שתאפשר הדפסה מהירה של מפתחות בכל עת, מדובר בשער לעתיד שכפול המפתחות, אז צאו לדרך המפתחות בפנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה